„Tobulėju, vadinasi, esu“

Paskutinysis vasario savaitgalis LiMSA organizacijos nariams buvo ypatingas – studentai turėjo galimybę turiningai praleisti laiką mokymuose „Tobulėju, vadinasi, esu“.

Vasario 27-28d. užmiesčio sodyboje vykęs renginys sutalpino trisdešimt studentų iš LSMU ir VU universitetų. Renginio dalyviai turėjo puikią progą atsitraukti nuo studijų ir pasirūpinti asmeninių savo savybių ugdymu. Mokymų pradžioje daug dėmesio buvo skiriama medicinos studento vaidmeniui visuomenėje išsiaiškinti.  Pirmąją paskaitą vedęs Vilniaus jaunimo organizacijų sąjungos „Apskritas stalas“ pirmininkas Aistis Ramanauskas pateikė esminę informaciją, ką gali nuveikti jaunas žmogus norėdamas formuoti Lietuvos ateitį ir kodėl tai yra svarbu. Atsižvelgiant į rudenį vykdytą apklausą, LiMSA nariams ši tema yra tikrai aktuali.

„Tokie mokymai medicinos studentui atveria supratimą, kad tikroji gydytojo funkcija yra kur kas platesnė. Juk į mediciną sustoja vieni iš gabiausių, protingiausių savo kartos žmonių. Įsivaizduokite, kiek papildomai toks žmogus, su savo duotybe, galėtų papildomai atnešti savo šaliai naudos?“ – įspūdžiais po pirmųjų paskaitų dalinosi trečiakursis mokymų dalyvis Karolis.

Dienos eigoje studentų užsidegimą realizuoti savo idėjas kurstė psichologijos mokslų daktaras Mantas Tvarijonavičius. Vėliau tiek naujieji, tiek senieji LiMSA asociacijos nariai mokėsi projektų rašymo subtilybių ir kaip tapti lyderiais sveikoje visuomenėje iš gyd. doc. Indrės Būtienės, kurios pranešimai ir vainikavo pirmąją mokymų dieną. Po ilgos ir turiningos programos studentų laukė poilsis ar laisvalaikis su bendraminčiais.

Sekmadienio užsiėmimuose buvo gilinamasi į asmeninių savybių ugdymą. Verslo psichologė, lektorė Donata Varnelienė suteikė naudingų žinių, kaip sudominti auditoriją ir pagerinti viešo kalbėjimo įgūdžius. Psichoanalitikas, psichoterapeutas Robertas Balčiūnas suteikė galimybė jauniesiems medikams sudalyvauti meno terapijos užsiėmime, siekiant išsiaiškinti naujas savo asmenybės savybes. Vėliau sekė ilgos diskusijos psichoanalizės temomis, po kurių LiMSA mokymai buvo sėkmingai baigti.
Viena iš šio turiningo savaitgalio organizatorių, LiMSA viceprezidentė vidiniams reikalams Karolina Jasevičiūtė, paklausta, kodėl tokie mokymai yra svarbūs medicinos studentams, teigia, kad studijose įgyjamos puikios specialybinės žinios, tačiau to neužtenka. Jos manymu, norint būti žingsneliu ar net žingsniu priekyje reikia tobulinti save, domėtis, kelti klausimus, ieškoti. Tik visapusiškai išsilavinę specialistai tampa gerais lyderiais ir įgyvendina pokyčius. Atsižvelgiant į studentų poreikius ir norus, panašius mokymus LiMSA organizuos ir ateityje.

Prisijunkite į diskusijąPasidalinkite savo mintimis